divendres, 31 de gener del 2014

LES NITS DE PLUJA

Afora plou, i cada gota xocant contra les teulades és el batec de meu cor. Em recorda que no s'atura, que robregat i trepitjat continua en peu de guerra, per seguir lluitant, per tirar endavant quan la rao té dubtes.
M'agraden les nits de pluja. L'aigua s'emporta tot allò que ha de ser depurat i s'oloren canvis en l'atmosfera. Potser les nits de pluja és quan més m'agrada que em facis l'amor. Mentre el món plora a fora, nosaltres explosionem i devorem cràters. M'agrada fumar a la finestra de casa teva, on el veïnat és tranquil i, a hores intempestives de la matinada, després dels nostres gemecs, només l'enllumenat municipal penetra dins l'habitació. El món està en silenci i ens podem copçar les mirades en la foscor. M'agrada pensar que t'emportes el somriure que t'he donat a la feina i agafar el metro per travessar tot París quan a penes m'has deixat dormir. M'agrada aquesta sensació que em provoques quan en el cinema m'acaricies el braç, o rebre un missatge teu, mentre estic amb tu en un bar ple de gent, dient que desitges abraçar-me. M'agrada passejar per St.Germain amb tu i descobrir un local per llogar i, jugar a imaginar-nos tot el que esdevindria. M'agrada que em passegis per davant de botigues d'animals. M'agrada que aturis el cotxe darrera Notre-Dame per besar-me. M'agrada recordar que el nostre primer petó va ser al Louvre. M'agrada que tinguem records junts. M'agrada que sàpigues com empipar-me. M'agrada fer-te pagar el preu de no voler tenir-me al llit amb tu. M'agrada que m'obris la porta i em deixis passar. M'agrada haver-te habituat a l'Starbucks. M'agrada descobrir racons de París que ni sabies que existien. M'agrada escoltar-te mentre parles per escoltar-te. M'agraden els semàfors vermells. M'agrada ental.lar el teu cotxe. M'agrada aquell carrer al costat del Sena (que no sabria tornar a trobar) on em vas omplir de petons.
M'agrada saber que recordes cada cosa que t'explico.
M'agraden les nits de pluja... En les nits de pluja és quan més m'agrada que em facis l'amor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada