diumenge, 28 de setembre del 2014

DIUMENGES DE PLUJA

Els diumenges de pluja m'agraden... Aquells finals de setmana en què estàs arraulida al sofà, amb una manta, veient una pel.lícula (de preferència una comèdia romàntica) amb el meu gos escalfant-me els peus i la meva gata calmant-me l'ànima.
Els diumenges de pluja m'agraden...
Tenint un llibre al costat i l'últim cd de "Angus and Julia Stone"... Podent sentir-te més a prop quan "Big Jet Plane" m'inunda les orelles. Recordar cada moment passat amb tu, com diapositives que acaricien la meva memòria.
Els diumenges de pluja m'agraden...
Em recorden al primer dia que vam creuar una mirada. La coberta 7 del Soverign, una tempesta, tu assegut llegint un llibre; jo discutint per telèfon, i les nostres mirades delatant-nos. 
Els diumenges de pluja m'agraden... Em porten fins allà on siguis... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada