dissabte, 7 de gener del 2012

V com a mode de V

Tots somniem en viatjar pero quan viatjar es converteix en el teu mode de vida no és tan idilic...
Sents que no tens arrels, que no ets d'enlloc, que ets nomada i que potser ningu seguirà les traces de les teves sabates. Quan viajar es converteix en la teva vida i passes dies fent i desfent maletes, demanant a la veïna que et cuidi et gat i et regui les plantes,oblidant el raspall de dents o aquell llibre company de viatge, sents que la vida va tan depressa que no la pots seguir. T'agradaria aturar-te un moment i fer una fotografia al paisatge que veus des de la finestra del tren i que no sortis moguda...
Quan viatjar es convereteix en la teva vida...

Voldries que cap imatge de la teva vida fos borrosa...

1 comentari:

  1. Hola Neus, este tema lo he tratado muchas veces con compañeros de trabajo que se pasan la semana viajando de ciudad en ciudad y no conocen nada de ellas, tienes toda la razón, pasa algo parecido cuando siendo de un pueblo te vas a vivir a una gran ciudad, todos te dicen, que bien, allí hay de todo, cine, espectáculos, teatro, monumentos..., pero pocos se dan cuenta que al ritmo que vives, y salvo que vivas en el centro centro, apenas puedes visitarlos, que es casi tan excepcional como lo sería para ellos si vinieran de visita.
    Me gustan tus razonamientos, aunque no hablo catalán, sí que lo entiendo, y además es un idioma que me encanta, sobre todo en poesía.
    Un beso muy fuerte.

    Miguel Angel
    http://desenfocablog.blogspot.com)

    ResponElimina